خرید سرور مجازی ایران

خرید سرور مجازی ایران

خرید سرور مجازی ایران یکی از مهمترین نکات در سرور های مجازی هست، اولین مورد برای کاربران که بسیار با اهمیت هست نحوه خرید سرور مجازی و استفاده از و بعد پشتیبانی سرور مجازی هست.

خرید سرور مجازی ایران در هایو

شما می توانید در هایو با شارژ کیف پول خود سرور ابری مجازی ایران به صورت ساعتی خریداری نمایید، سرور مجازی شما در کمتر از 2 دقیقه ساخته می شود و به سررعت می توانید به آن متصل شوید و از اینترنت پرسرعت و سخت افزار قوی استفاده نمایید.

بعد از ورود به پنل کاربری خود بر روی دکمه سبز رنگ در صفحه داشبورد اصلی که نوشته شده است سرور ابری کلیک می کنید و به بخش سرور ابری می روید.

در صورتی که سرور ابری نساخته اید بر روی دکمه ساخت سرور جدید کلیک کنید و لوکیشن ایران را انتخاب نمایید.

در حال حاضر در لوکیشن ایران 2 لوکیشن تهران 1 و شاتل وجود دارد که در هر کدام بخواهید می توانید سرور مجازی ایران بسازید.

سیستم عامل های سرور مجازی ایران

در لوکیشن ایران سیستم عامل های متفاوتی وجود دارد که لینوکسی و ویندوزی هست و سیستم عامل های لینوکسی اوبونتو و سنت او اس و دبیان و …. با ورژن های متفاوت می باشد.

سرور های ویندوزی نیز با ورژن های 2022 و کلاینتی 10 و 11 موجود می باشد و بعد از ساخت می توانید با استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ به آن ها متصل شوید.

ترافیک سرور مجازی ایران

پس از خرید سرور مجازی ایران شما می توانید به صورت نامحدود از ترافیک با سرعت بالا استفاده نمایید و هیچ محدودیتی روی سرور مجازی شما قرار داده نشده است.

هزینه سرور مجازی ایران شما ابتدا ساعت از حسابتون کسر می شود و می توانید 1 ساعت از سرور استفاده نمایید و هزینه ترافیک مصرفی نیز در پایان هر ساعت با توجه به مصرف شما محاسبه و از حساب شما کسر می شود.

از کجا بفهمیم چقدر هزینه از حساب کسر شده است؟

برای اینکه متوجه بشوید چه مقدار هزینه بابت خرید سرور مجازی ایران از حسابتان کسر شده است می توانید به قسمت مالی پنل کاربری بروید و سربرگ ریزمصرف ماه جاری را کلیک کنید و خروجی اکسل ماه جاری مصرف خود را دریافت نمایید.

در این اکسل ریز مصرف ماه جاری شما با تاریخ و زمان دقیق نوشته شده است.

چه امکاناتی در سرور ابری ایران وجود دارد؟

در سرور های ابری و یا مجازی ایران امکانات متفاوتی وجود دارد به طور مثال شما می توانید منابع خودتان را در لحظه افزایش و یا کاهش دهید توجه داشته باشید اگر هارد سرور مجازی خود را افزایش دهید نمی توانید کاهش دهید و برای اینکه کاهش پیدا کند باید سرور حذف شود و راه دیگری وجود ندارد.

قابلیت کنسول در صورتی که به حالت مستقیم به سرور خودتان نتوانستید متصل شوید می توانید از طریق کنسول پنل کاربری به سرور مجازی خود متصل شوید.

قابلیت بکاپ هفتگی رایگان با فعال کردن این قابلیت به صورت هفتگی از سرور های شما بکاپ رایگان گرفته می شود و هر زمان مشکلی برای دیتا و سرور مجازی شما به وجود بیاید می توانیم در لحظه سرور شما را بازیابی کنیم.

برای هر سرور مجازی می توانید بسته ترافیکی با تخفیف خریداری نمایید و نمودار مصرف ترافیک خود در ماه را مشاهد کنید.

قایلیت ریسک مود یکی از مهمترین قابلیت ها ریسک مود و یا به عبارت ساده تر ریست کردن پسورد سرور هست.

زمانی که شما روی سرور مجازی خود بخواهید میکروتیک نصب کنید می توانید از قابلیت تغییر بوت استفاده نمایید و بوت سرور مجازی را تغییر دهید به بوت مورد نیاز برای استفاده از میکروتیک که برای اولین بار در ایران این قابلیت در سرور های ابری هایو وجود دارد.

کسر هزینه در سرور مجازی ایران به چه صورت هست؟

کسر هزینه در سرور مجازی ایران به صورت کاملا ساعتی می باشد یعنی اول ساعت هزینه 1 ساعت سرور مجازی ایران شما از کیف پولتان کسر می گردد و می توانید 1 ساعت از سرور مجازی ایران استفاده نمایید، در حالت خاموش بودن سرور مجازی ایران فقط هزینه هارد و آیپی کسر می شود چون شما هارد و آیپی سرور مجازی ایران را در حالت رزرو قرارداده اید در صورتی که به سرور نیاز ندارید باید حتما سرور را حذف نمایید در این صورت هیچ هزینه ای از حساب شما کسر نمی شود.

هزینه ترافیک در سرور مجازی ایران چطوری محاسبه و کسر می شود؟

در سرور مجازی ایران کسر هزینه ترافیک مصرفی نیز به صورت ساعتی می باشد یعنی شما در سرور مجازی ایران خود دانلود انجام می دهید و در پایان هر ساعت کارت شبکه سرور مجازی ایران شما بررسی می شود و هر مقداری که دانلود انجام داده باشید محاسبه و از کیف پولتان کسر می شود، در صورتی که هیچ دانلودی انجام ندهید هیچ هزینه ترافیکی از حسابتان کسر نمی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *