زیرساخت ابری هایو

سرور ابری ساعتی اروپا

مقدمه

در عصر فناوری و تکنولوژی نیاز کاربران به ویژه کاربران ایرانی به سرور ابری ساعتی اروپا بیش از پیش احساس می شود، از این رو هایو با ارائه نوین سرور ابری اروپا این بستر را فراهم کرده است که کاربران بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خرید انجام دهند و به سرعت به سرور ها متصل شوند و از کیفیت بالا سرور ها بهرمند شوند.

سرور ابری ساعتی اروپا

هایو با ارائه سرور ابری ساعتی در لوکیشن های فرانسه، آلمان، هلند، ترکیه و کانادا این امکان را فراهم کرده است تا کاربران با تعدد لوکیشن بالا بتوانند سرور ابری ساعتی در لحظه خریداری کنند.

در هایو می توانید منابع سرور ابری ساعتی اروپا خود را در لحظه کم و یا زیاد کنید به طور مثال اگر در زمان هایی احتیاج به رم و سیپیو قوی تر داشته باشید می توانید در لحظه منابع را افزایش دهید و پروسس خود را انجام دهید و پس از اتمام کار میزان منابع سرور ابری را کاهش دهید.

در سرور های ابری منابعی مثل رم و سیپیو را می توان افزایش داد اما هارد را نمی توان کاهش داد و فقط می توانید هارد سرور را افزایش دهید، به این خاطر که اطلاعات در پکیج هایی در چندین هارد ذخیره می شود و اگر این پکیج ها بخواهند پاک شوند احتمال دارد آسیب به محتوا شما وارد شود.

ارائه خدمات سرور ابری ساعتی اروپا توسط زیر ساخت ابری هایو در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف  ویژگی های متفاوتی را ویژگی های متنوعی را دارا می باشد به ویژه برای کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار که نیاز به انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری در منابع خود دارند.

سرور ابری ساعتی اروپا

نحوه محاسبه و کسر هزینه سرور ابری ساعتی اروپا

در هایو کسر هزینه به صورتی ساعتی می باشد اما برای سرور های ابری خارج کمی تفاوت وجود دارد بدین صورت که وقتی سرور ابری خارج بخواهید از هایو خریداری کنید ابتدا هزینه 1 هفته سرور از حساب شما کسر می شود و در هفته اول هیچ هزینه ای از حساب شما کسر نمی شود.

از هفته دوم هزینه سرور به صورت ساعتی از حساب شما کسر می شود، نکته بسیار مهم اگر سرور شما خامو و یا روشن باشد در کسر هزینه تفاوتی ندارد این یعنی هزینه خاموش و روشن بودن سرور خارج شما یکسان می باشد.

در صورتی که سرور ابری ساعتی اروپا تهیه کردین 1 ساعت ابتدایی خرید مهلت تست آیپی دارید اگر آیپی  از ایران پینگ نداشت و امکان برقراری نبود از طریق سامانه تیکتینگ هایو با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و این موضوع رو عنوان کنید یک سرور دیگر به پنل شما اضافه می شود.

دقت داشته باشید که سرور را حذف نکنید و فقط از طریق تیکتینگ هایو با کارشناس پشتیبانی ارتباط بگیرید و موضوع را مطرح کنید.

 

پشتیبانی

تیم هایو با ارائه پشتیبانی 24 ساعته سعی دارد بهترین خدمات و کیفیت را به شما در حوزه زیرساخت ابری ارائه دهد.

شما می توانید از طریق سامانه پشتیبانی هایو در پنل کاربری خود با کارشناسان فنی و فروش و مالی هایو در ارتباط باشید و در کمترین زمان ممکن تیکت شما بررسی و حل خواهد شد.

سیستم عامل سرور ابری اروپا

سرور ابری ساعتی اروپا هایو با سیستم عامل های متنوع لینوکس و ویندوز ارائه می شود،  زمانی که بخواهید با هرکدام از این سیستم عامل ها سرور ابری بسازید در کمتر از 3 دقیقه سرور ابری اروپا دلخواه شما ساخته خواهد شد.
در صورتی که بخواهید سیستم عامل سرور ابری اروپا خود را تغییر دهید و یا از اول نصب کنید کافیست وارد مشخصات سرور ابری خود در پنل کاربری شوید و نصب مجدد سیستم عامل را بزنید در کمترین زمان ممکن سیستم عامل دلخواه شما نصب و راه اندازی می شود.

ترافیک سرور ابری اروپا

سرور های ابری اروپا در هایو ترافیک نامحدود و رایگان دارند به این صورت که شما سرور ابری اروپا بسازید فقط هزینه سرور را پرداخت می کنید و می توانید نامحدود دانلود انجام دهید و هیچ هزینه ای بابت دانلود و آپلود از شما کسر نمی شود.

میزان پهنای باند در سرور های ابری خارج یک گیگ به صورت اشتراکی هست.

سرور محاسباتی اروپا

برای انجام پردازش های سنگین و یا برخی محاسبات احتیاج دارید هم منابع قوی داشته باشید و هم در لوکیشن اروپا باشد، می توانید سرور ابری لوکیشن هلند از ما تهیه بفرمایید و به صورت ساعتی از سرور محاسباتی در اروپا استفاده نمایید.

هایو این امکان را برای کاربران اضافه کرده است که در لحظه بتوانند با سیستم عامل های دلخواه سرور ابری قوی خودشان را در لوکیشن های اروپا بسازند و با کیفیت و سرعت کسب و کار خودشان را ارتقا دهند.

نتیجه گیری

استفاده از سرور ابری ساعتی اروپا به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به راحتی و با هزینه‌ای منطقی، به منابع محاسباتی قابل اعتمادی دسترسی پیدا کنند. هایو به عنوان یک ارائه‌دهنده در این زمینه، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا با استفاده از سرورهای ابری خود، به رشد و توسعه بیشتری دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *