زیرساخت ابری هایو

سرور ابری ساعتی ایران

سرور ابری ساعتی ایران

هایو یکی از شرکت های پیشران در زمینه ارائه سرور ابری ساعتی  ایران می باشد، هایو می تواند به شما سرور ابری ساعتی ایران با کیفیت و سرعت بالا بدون محدودیت ترافیکی با سیستم عامل های مختلف ارائه دهد.

ساخت سرور ابری ساعتی ایران  

برای شروع ساخت سرور ابری ساعتی ایران نیاز نیست هزینه زیادی پرداخت کنید شما می توانید فقط با شارژ 80 هزار تومان تا 10 سرور ابری در ایران بسازید و هزینه تمامی سرور ها به صورت ساعتی از حساب شما کسر خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورتی که شما حساب کاربری خود را احراز نمایید 20 هزار اعتبار هدیه از سمت هایو دریافت خواهید کرد که با این مقدار شارژ می توانید سرور ابری ساعتی  ایران بسازید و به صورت رایگان سرورابری ایران را تست نمایید.
برای اطلاع از اینکه اعتبار هدیه و سکه و کیف پول دوم چیست می توانید مقاله “هایو کوین” را مطالعه بفرمایید.

سیستم عامل سرور ابری ایران

سرور ابری ایران هایو با سیستم عامل های متنوع لینوکس(اوبونتو ،سنت او اس، دبیان و ….) و سیستم عامل ویندوز ارائه می گردد و زمانی که بخواهید با هرکدام از این سیستم عامل ها سرور ابری بسازید در کمتر از 3 دقیقه سرور ابری دلخواه شما ساخته خواهد شد.
در صورتی که بخواهید سیستم عامل سرور ابری خود را تغییر دهید و یا از اول نصب کنید کافیست وارد مشخصات سرور ابری خود در پنل کاربری شوید و نصب مجدد سیستم عامل را بزنید در کمترین زمان ممکن سیستم عامل دلخواه شما نصب و راه اندازی می شود.

سرور ابری ساعتی ایران

سرور ابری ساعتی ایران

سرور ابری ساعتی ترافیک نامحدود

سرور ابری ایران در هایو به صورت پیشفرض ترافیک نامحدود دارد، یعنی شما سرور می سازید و هرچقدر که بخواهید دانلود انجام می دهید در پایان هر ساعت کارت شبکه شما محاسبه و به میزان دانلودی که انجام داده اید از خسابتان اعتبار کسر می شود.

هیچ محدودیتی از نظر حجم و زمان برای مصرف ترافیک شما وجود ندارد در صورتی که سرور را خاموش کنید هیچ هزینه ای بابت ترافیک پرداخت نمی کنید.

نرخ ترافیک آزاد در هایو 1100 تومان بابت هر گیگ دانلود می باشد توجه داشته باشید در سرور ابری هایو آپلود رایگان هست و بابت آپلود هیچ هزینه ای کسر نمی شود.

در سرور های ابری با هر نسبتی می توانید ترافیک مصرفی داشته باشید و در تمام نسبت ها هزینه دانلود کسر می شود.

در صورتی که مصرف شما در مصرف ترافیک بالا هست می توانید بسته های ترافیکی ماهانه هایو را برای سرور ابری ایران خود تهیه نمایید و از تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

سرور ابری ایران پردازش سنگین

 

برای انجام پردازش های سنگین مثل محاسبات نیاز دارید که در لحظه یک سرور با منابع بالا در اختیار داشته باشید، در هایو می توانید در لحظه سرور ابری ساعتی با منابع بالا بسازید و با  این سرور ابری پردازش سنگین انجام دهید.

تمام پرداخت هزینه را می توانید به صورت ساعتی پرداخت کنید و دیگر نیازی نیست هزینه زیاد و زمان زیادی را صرف کنید برای اینکه بتوانید پروژه خود را انجام دهید.

شما می توانید سرور ابری پردازش سنگین را با سیستم عامل دلخواه یعنی لینوکس و یا ویندوز در هایو بسازید و در چند دقیقه یک سرور ابری پردازش سنگین با سیستم عامل مورد نیاز داشته باشید.

نحوه محاسبه سرور ابری ایران

زمانی که شما سرور ابری ساعتی ایران می سازید هزینه سرور ابتدای ساعت کسر می شود و شما مجاز هستین 1 ساعت از سرور استفاده نمایید اگر ترافیم مصرفی هم استفاده کنید یعنی دانلود انجام دهید در پایان ساعت هزینه میزان دانلودی که انجام داده اید از کیف پول شما کسر می شود.
اگر در پنل کاربری خود به بخش مالی مراجعه کنید گزینه ای وجود دارد که ریز مصرف ماه جاری شما در قالب اکسل ارائه می شود و می توانید ریز مصرف خود را در هایو مشاهده کنید.

در سرور های ایران اگر سرور ابری شما روشن باشد هزینه تمام منابع از حساب شما کسر می شود و اگر سرور ابری را خاموش کنید فقط هزینه هارد و آیپی کسر می شود چون هارد و آیپی توسط شما رزرو شده است و در صورتی که سرور ابری را حذف نمایید هیچ هزینه ای از شما کسر نمی شود.

بکاپ رایگان سرور ابری ایران

هایو با ارائه زیرساخت ابری به کسب و کار ها کمک می کند بتوانند سایت و یا زیر ساخت خودشان را پیاده سازی و اجرا نمایند و با سرعت بالا به توسعه کسب و کار خود بپردازند.

یکی از مهمترین عوامل و یا بهتر بگیم دغدغه های کسب و کار ها این هست از سرویسشان به صورت مرتب بکاپ گرفته شود و در جایی ذخیره گردد تا اگر روزی سرور ابری آن ها بنا به هر دلیلی دچار مشکل شد خیالشان راحت باشد که یک بکاپ از سرویسشان موجود هست.

هایو این نیاز کاربران را به خوبی درک کرده است به همین خاطر یک سرویس بکاپ هفتگی راه اندازی کرده است تا اگر اتفاقی برای سرویس کاربری رخ داد به سرعت آخرین بکاپ کاربر بر روی سرور جدید اجرا شود.

بکاپ هفتگی سرور ابری ایران به صورت رایگان گرفته می شود و فقط کافیست کاربران هنگام ساخت سرور این گزینه را فعال کنند.

می توانند خیلی سریع آخرین بکاپ خودشان را اجرا کنند و کسب و کار آنها آسیب نبیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *