قوانین و مقررات

حقوق معنوی

ما از اسامی هایو، هایو کلود، Haio، Haiocloud و دیگر ترکیب‌های این کلمات استفاده می‌کنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایده‌های به‌کارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وب‌سایت Haiocloud.com و تحت هر زیردامنه‌ی آن برای شرکت ویرا ابر آینده جهان محفوظ است و استفاده و بهره‌برداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژه‌ها و امور شخصی، تجاری یا عام‌المنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از هایو(ویرا ابر آینده جهان) ممنوع و غیرمجاز است. رابط‌های گرافیکی، طراحی و تصویرسازی‌ها، اطلاعات و داده‌ها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشده‌ی هایو از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز، حق هایو(ویرا ابر آینده جهان) بر اقامه‌ی دعاوی قانونی مرتبط و پی‌گیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.

 

قوانین جمهوری اسلامی ایران

شرکت ویرا ابر آینده جهان در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن به‌کمک خدمات هایو به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافق‌نامه است. ما محتوای مجرمانه را در هایو نمی‌پذیریم و به‌محض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در هایو خواهد شد.

 

حقوق مولف (Copyright)

شما با استفاده از هایو می‌پذیرید که قوانین ایران، عرف بین‌المللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات هایو ارایه می‌شود را رعایت می‌کنید و هیچ‌گونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسوولیت برای هایو شود، انجام نمی‌دهید و با وقوع این امر، تمامی مسوولیت‌های قانونی مرتبط را به‌عهده می‌گیرید. هایو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان بر اساس تشخیص خود یا درخواست‌ها، شکایت‌ها و گزارش‌های وارده از سوی سازمان‌های نافذ اینترنت، مراجع قانونی و نهادها و اشخاص ذی‌صلاح، نسبت به ارایه‌ی اطلاعات استفاده‌کننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضه‌ی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.

 

اطلاعات محرمانه

شما با عضویت و استفاده از محصولات هایو و با ذخیره‌ی داده‌ها یا عبور ترافیک سرور خود از این سامانه‌ی زیرساختی، اجازه می‌دهید شرکت هایو در چهارچوب قوانین و مقررات خود، تمام درخواست‌های ارسالی سرور ابری کاربران را دریافت، بررسی و تحلیل کند، از حملات احتمالی جلوگیری به‌عمل آورد و محتوای پالایش‌ شده را به سرور(های) اصلی بفرستد. آمار و گزارش‌های به‌دست آمده از مجموعه‌ی این عملیات‌ها در پنل کاربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام اطلاعات مربوط به یک سرویس ابری، شامل اطلاعات تماس صاحبان آن محتوا، مشخصات و رفتار کاربران، میزان ترافیک نزد هایو محرمانه قلمداد می‌شود و به‌جز در موارد الزام قانونی در اختیار هیچ شرکت یا نهاد ایرانی یا بین‌المللی قرار نخواهد گرفت.

 

حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسوولیت آن به‌عهده‌ی شما خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات شما تغییر کرد، لازم است در سریع‌ترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و به‌روز کنید. مسوولیت واردکردن اطلاعات به‌شکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژه‌ی انتخابی‌تان صرفا به‌عهده‌ی شما خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به‌ حساب کاربری شما شود، مسوولیتی متوجه هایونیست.

 

مسوولیت محافظت از رمز عبور

هایو تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگه‌داری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند. در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است سرورهای ابری در هایو، با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار گیرد. در این موقعیت هایو هیچ‌گونه مسوولیتی را قبول نخواهد کرد.
هایو به‌شدت تاکید می‌کند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن به‌شکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.

 

ارتباطات دیجیتال

با استفاده از خدمات هایو، شما موافقت می‌کنید ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی به‌شکل پاسخ به «تیکت» و… جایگزین روش‌های سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه به‌روش‌های دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.

 

 خبرنامه

با ساخت حساب کاربری در هایو موافقت می‌کنید ایمیل‌ها و پیامک‌های (SMS) اطلاع‌رسانی و خبرنامه‌ی هایو برای‌تان ارسال شود. اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارید، می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید، اما در این موقعیت، هایو مسوولیتی در قبال بی‌اطلاعی شما از پیام‌هایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر می‌شوند، نخواهد داشت.

 

سرویس های رایگان هایو

اگر از خدمات رایگان هایو استفاده می‌کنید، مشمول پشتیبانی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمی‌شوید. هایو در تغییر قابلیت‌ها و ویژگی‌های سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن به‌طور کلی، مختار است و ارایه‌ی رایگان این خدمات یا تداوم آن‌ها هیچ‌گاه تعهدی برای هایو ایجاد نخواهد کرد.

کد هدیه و تخفیف‌ها

کد هدیه، تخفیف‌ها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپین‌ها به‌عنوان هدیه به کاربران داده می‌شود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. هم‌چنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این تخفیف‌ها و مبالغی که به واسطه‌ی شارژ حساب به آن‌ها کد هدیه تعلق گرفته است وجود ندارد.
همچنین در زمان لغو خدمات و درخواست بازگرداندن وجه، مبلغ کد(های) هدیه لحاظ نمی‌شود.
این مبالغ به شکل تخفیف یا کد هدیه در کیف‌پول دوم شما در هایو  یا فاکتور شما قابل مشاهده نیست و فقط در اکسل ریز مصرف ماه جاری می توانید مشاهده کنید. و برای استفاده از خدمات هایو مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کد هدیه‌ای که هایو صادر می‌کند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنان‌چه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.

حذف حساب کاربری

در هایو حساب کاربری هیچ کاربری حذف نمی شود و فقط غیر فعال می گردد و وقتی اکانتی غیرفعال گردد کاربر دیگر به هیچ عنوان نمی تواند آن اکانت را فعال و از آن استفاده نماید.

 

شرایط بازگشت وجه

بازگشت وجه از حساب کاربری‌ فقط در صورتی که شرایط زیر برقرار باشد، امکان‌پذیر خواهد بود:

  • عودت وجه برای مبالغ بالاتر از 300 هزار تومان انجام خواهد شد.
  • امکان ثبت درخواست عودت وجه 1 هفته پس از واریز وجه در درگاه هایو وجود دارد.
  • جهت ثبت درخواست عودت وجه ارسال تصویر کارت ملی صاحب حساب کاربری الزامی است. در صورتی که افزایش وجه از شماره کارتی به غیر از شماره کارت صاحب پنل انجام شده باشد، ارائه تصو.یر کارت ملی صاحب کارت و صاحب حساب کاربری هر دو باهم الزامی است.
  • عودت وجه فقط به حسابی که با آن در درگاه هایو تراکنش انجام شده است، انجام میشود و امکان بازگشت وجه به حساب دیگری وجود ندارد.
  • مبلغ موجود در کیف پول دوم هایو (هایوکوین) به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و امکان ثبت درخواست عودت وجه برای آن وجود ندارد.
  • برای هر حساب کاربری تنها یک بار امکان بازگشت وجه وجود دارد.
  • در موارد مشکوک به پولشویی تمامی موارد فوق با ارائه مدارک تکمیلی و توضیحات به تیم مالی هایو امکان پذیر خواهد بود.
  • جهت انجام فرآیند عودت وجه بایستی کاربر در پنل کاربری خود هیچ سرویس فعالی نداشته باشد.
  • جهت افزایش وجه از کارت بانکی مربوط به صاحب حساب کاربری استفاده نمایید. در صورت استفاده از کارت بانکی دیگر عواقب آن بر عهده صاحب پنل کاربری خواهد بود و در صورتی که برای تیم مالی هایو احراز شود که افزایش وجه با کارت دیگری انجام شده باشد و این موضوع مشکوک به کلاهبرداری اینترنتی باشد، عودت وجه انجام نشده و در صورت مشخص شدن این موضوع (کلاهبرداری اینترنتی) حساب کاربری مربوطه مسدود خواهد شد.
  • با احراز همه‌ی شرایط فوق، بازگشت وجه طی 7 روز کاری انجام خواهد شد.

خدمات پشتیبانی فنی

کارشناسان پشتیبانی فنی هایو تنها در حوزه‌ی زیرساخت ابری و مشکلات مرتبط با محصولات هایو به ارایه پشتیبانی می‌پردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگه‌داری و رفع اشکال سرویس‌ها و نرم‌افزارهایی که کاربران به کمک زیرساخت هایو راه‌اندازی می‌کنند یا زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهایی که به هر شکل به هایو متصل می‌کنند، ندارند.

 

امنیت نرم‌افزارها

هایو به‌عنوان عرضه‌کننده‌ی خدمات زیرساخت، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی زیرساخت هایو سرویسی ایجاد کند یا نرم‌افزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه هایو نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای هایو محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اختلال در سرویس‌ها و خدمات قابل ارایه از سوی هایو در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به‌ جبران خسارت و پی‌گیری قانونی اقدام کند.

 

تهیه نسخه‌ی پشتیبان

شما با استفاده از خدمات هایو موظف به تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان  از آن دسته از اطلاعاتی می‌شوید که روی هایودارید. هایو مسوولیتی در قبال تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که به‌دلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده ‌است، ندارد.
ما در هایو به صورت پیشفرض هفته ای 1 بار از سرور های ابری نسخه پشتیبان تهیه می کنیم.

بکاپ هفتگی رایگان زمانی فعال می شود که شما در هنگام ساخت و یا در مشخصات سرور پشتیبان گیری را فعال کنید و اگر فعال نکنید به هردلیل سرور شما از دسترس خارج شد و یا حذف کردید مسئولیت دیتا کاربر بر عهده خودش می باشد.

 

قیمت‌گذاری و تغییرات قیمت

قیمت تمامی سرویس‌ها و محصولات هایو به ‏شیوه‌ی Pay As You Go و مطابق آن‌چه دربند قیمت گذاری آمده است، به‌شکل ساعتی و بر اساس قیمت روز محاسبه می‏‌شود. تغییرات قیمت محصولات هایو، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع‌ کاربران می‌‏رسد و از زمان تغییر قیمت، هزینه‌ها بر اساس قیمت‌گذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.

 

شرایط و روند قطع سرویس‌ در هایو

با توجه به شیوه‌ی قیمت‌گذاری محصولات و خدمات هایو، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب صفر و یا منفی شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیش‌تر شود)هایو از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه خدمات را برای کاربر ارسال می‌کند. با تداوم صفر و یا منفی بودن اعتبار حساب کاربری، طبق جدول زیر ارایه خدمات و دسترسی به محصولات هایو قطع می‌شود. هایو در برابر از دست رفتن داده‌های‌ کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل صفر و یا  منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.

محصول

اولین اطلاعیه صفر شدن حساب حذف اولیه حذف نهایی

سرور ابری

شارژ حساب نزیک به صفر شود اطلاعیه اولیه ارسال می شود در هنگام صفر شدن اطلاعیه داده می شود و سرویس ها به صورت کامل مسدود می شود. در صورتی که حساب خود را شارژ نکنید سرور پس از 3 روز از پنل کاربر حذف  می شود.

سرور 4 روز توسط هایو نگهداری می شود در صورت بازیابی سرویس هزینه جداگانه باید پرداخت شود.

دسکتاپ مجازی

شارژ حساب نزیک به صفر شود اطلاعیه اولیه ارسال می شود

در هنگام صفر شدن اطلاعیه داده می شود و سرویس ها به صورت کامل مسدود می شود.

در صورتی که حساب خود را شارژ نکنید سرور پس از 3 روز از پنل کاربر حذف  می شود.

دسکتاپ 4 روز توسط هایو نگهداری می شود در صورت بازیابی سرویس هزینه جداگانه باید پرداخت شود.

تحریم شکن سرویس به صورت ماهیانه ارائه می شود و زمانی که ترافیک و یازمان سرور تمام شود سرویس غیر فعال می گردد.

_

_

_

 

نکات شرایط استفاده از سرویس ها:

  •  در صورتی که سرور خارج بخواهید تهیه کنید باید هزینه 1 هفته سرور را در ابتدا پرداخت نمایید و از هفته دوم هزینه به صورت ساعتی کسر می شود، در صورتی که سرور را کمتر از 1 هفته حذف نمایید و یا فیلتر کنید هزینه به حساب شما باز نمی گردد.
  •  در صورتی که آیپی سرور ابری خارجی که تهبه کرده اید فیلتر و یا بلاک کرده باشید اعتبار بازگشت داده نخواهد شد.
  •  اگر سرور ابری در لوکیشن خارج تهیه کرده اید 30 الی 45 دقیقه ابتدای خرید فرصت دارید سرور را تست کنید و در صورتی که آیپی فیلتر بود و یا سرور مشکل داشت یک سرور دیگر به پنل شما اضافه می شود و جایگزین سروری که مشکل داشت می شود.

توجه بفرمایید اگر سرور را حذف نمایید هایو هیچ مسئولیتی در برابر سرور حذف شده شما ندارد.

  •  شرایط کسر هزینه به حالات سرور به وضعیت سرور مرتبط هست در واقع اگر سرور روشن باشد هزینه تمام منابع و اگر خاموش باشد هزینه هارد و آیپی کسر می شود یعنی اگر کاربری سرور خود را روشن کند و استفاده نکند کسر هزینه طبق وضعیت روشن انجام می شود.
  •  در سرور های خارج هزینه روشن و خاموش بودن یکسان می باشد.
  •  در سرویس دسکتاپ مجازی چون آیپی به صورت اشتراکی و ثابت هست هزینه آیپی کسر نمی شود.
  •  در صورتی که سرویسی از هایو تهیه نموده اید و به هر دلیلی مشکل فنی داشت به واحد پشتیبانی تیکت ارسال کنید، یا سرور جایگزین می شود و یا مشکل برطرف خواهد شد توجه داشته باشید اگر سرویس را حذف کنید و بعد اعلام کنید هایو هیچ مسئولی در قبال سرویسی که حذف شده است ندارد.
  •  در صورتی که شارژ حساب شما صفر شود سرویس های شما مسدود و خاموش می شوند و تا 3 روز اگر شارژ انجام ندهید سرویس ها از پنل شما حذف خواهند شد.
  •  در صورتی که سرویس های شما پس از 3 روز حذف شد و درخواست بازگشت سرور را داشته باشید بابت هر سرور ابری باید 200 هزار تومان هزینه بازگردانی پرداخت نمایید.

 

مالیات بر ارزش‌افزوده

قیمت نهایی خدمات هایو پس از احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورت‌حساب شما درج می‌شود و با تغییر درصد مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قانون، این تغییر در صورت‌حساب کاربران هایو نیز لحاظ خواهد شد.

 

حوادث غیرقابل اجتناب

هایو در زمان پیش‌آمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام‌نشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص هایو طولانی شود و ارایه‌ی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچ‌گونه مسوولیت یا تعهدی متوجه هایو نخواهد بود. هر چند تلاش می‌کنیم آثار این موارد بر عرضه‌ی خدمات به کاربران کاهش یابد.

 

محفوظ ‌بودن حق تغییر

هایو مختار است در هر زمان مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلن‌های) محصولات، شیوه‌ی قیمت‌گذاری و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد روی سایت هایو بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *