زیرساخت ابری هایو

هایو کوین(coin)

هایو کوین

هر شرکتی برای ارائه پاداش و یا تخفیف به کاربرن خود روش های مختص به خود را انجام می دهد، از این رو هایو با استفاده از خلاقیت خود کیف پولی را به بخش مالی کاربران خود اضافه کرده با عنوان هایو کوین که کاربران می توانند از این تخفیفات و امتیازات برای استفاده از خدماتی که در هایو ارائه می شود استفاده کنند.

در هایو شما می توانید با شارژ کیف پول خود از خدمات به صورت ساعتی استفاده نمایید، واحد کیف پول دوم در هایو و یا بهتر بگم هایو کوین بر اساس سکه می باشد و این واحد پول ساخته شده توسط تیم و        شرکت زیر ساخت ابری هایو می باشد و در بازار های مالی ارزش مالی ندارد و فقط در هایو ارزش استفاده کردن دارد.

حالا سکه و یا هایو کوین در هایو چیست؟ امتیاز و یا تخفیف و یا پاداش هایی است که از طرف هایو به کاربران در موارد متعدد ارائه می شود و واحد آن با کیف پول اصلی یکسان می باشد یعنی هر  1000 هایو کوین با 1000 تومان وجه رایج برابر می باشد.

چطوری سکه های خود در هایو را زیاد کنیم

هایو کوین به روش های مختلفی کسب کردنی می باشد، شما وقتی ثبت نام انجام می دهید اگر اطلاعات خودتان را احراز کنید 10 هزار هایو کوین بدست میا ورید و اگر ایمیل خود را در هایو ثبت و احراز کنید 10 هزار سکه دیگر نیز به دست می آورید.

شما می توانید با 20 هزار هایو کوین و یا بهتر بگم سکه سرور ابری ایران بسازید و برای مدت 1 الی 3 روز تست رایگان از سرور های ابری ایران هایو انجام دهید.

هایو کوین

مواردی که می توانید سکه در هایو بدست آورید

شما می توانید با انجام برخی کارها در هایو سکه بدست آورید کارهایی   مثل تولید محتوا، همکاری در فروش، همکاری در ساخت محصول و …
در برخی مواقع با توجه به مناسبت ها هایو به کاربران خود سکه هایی را با عنوان تخفیف و یا جایزه ارائه می دهد تا کاربران بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

چطوری از سکه ها در هایو استفاده کنیم؟

در هایو اگر کیف پول اول شما شارژ داشته باشد ابتدا از این کیف پول به صورت پیشفرض کسر هزینه انجام می شود در صورتی که اعتبار کیف پول اول شما صفر شود به صورت اتومات از کیف پول دوم شما سکه بابت خدماتی که دریافت می کنید کسر خواهد شد.

چطوری متوجه بشیم چقدر سکه داریم؟

برای مشاهده میزان سکه و یا هایو کوین در کیف پول دوم کافیست نشانگر موس را روی کیف پول اول ببرید، کیف پول دوم شما ظاهر می شود و میزان سکه ای که در کیف پول دوم دارید را نمایش می دهد.

قابلیت نقد شدن سکه ها

سکه های هایو چون بیشتر با عنوان تخفیف و یا جایزه به کاربران داده می شود قابلیت نقد شدن ندارد، اما در برخی موارد قابلیت نقد شدن دارد.

اگر کسی در موارد مثل تولید محتوا، مقاله نویسی، همکاری در فروش، ساخت محصول به تیم هایو کمک کند با توجه به تفاهماتی که انجام می شود مقداری سکه دریافت می کند که می تواند این مقدار سکه را نقد کند یعنی معادل تومانش را دریافت نماید و یا می تواند در اعتبار خود در هایو ذخیره نگه دارد و از خدمات هایو استفاده نماید.

حتما به این مورد توجه داشته باشید در صورتی که کارهای انجام شده توسط تیم هایو تایید شود این سکه ها به حساب شما اضافه می شود.

در صورتی که سوالی در مورد کیف پول دوم در هایو و یا هایو کوین داشتین می توانید از طریق سامنه تیکتینگ ما در پنل کاربری هایو هست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *